Днів
Годин
Хвилин
Секунд

Fuel&Charge – це виставка заправної і електрозарядної інфраструктури для всіх видів автомобільного транспорту.
31 травня - 2 червня 2022 року • Україна, Київ, МВЦ, Броварський пр-т, 15

Ефективна електрифікація: ZF впроваджує 800-вольтові компоненти для електромобіль

news
Все більше число автовиробників у всьому світі реагують на вимогу більш швидкої зарядки акумуляторних електромобілів з введенням архітектури модифікованих бортових систем живлення: в сегментах електромобілів преміум-класу та спортивних електромобілів високовольтні джерела живлення для транспортних засобів тепер розраховуються на 800 В, а не на нинішні системи 400 Ст. Концерн ZF Friedrichshafen AG посилює цю тенденцію в дизайні розробкою і виробництвом відповідних компонентів для електричного приводу.
Ефективна електрифікація: ZF впроваджує 800-вольтові компоненти для електромобіль
В основі лежить силова електроніка, що використовує в якості напівпровідника карбід кремнію. ZF вже оцінив застосування цієї технології в гоночній серії Formula E. 

«Стає очевидним, що 800-вольтова Архітектура буде використовуватися в майбутніх електромобілях преміум-класу або електричних спортивних автомобілях, в той час як 400-вольтова Архітектура залишиться стандартом на масовому ринку», - говорить Берт Хеллвіг (Bert Hellwig), відповідальний за розробку системи електричних приводів в ZF. «Протягом багатьох років ми постачали 400-вольтову техніку для масового виробництва, а цього року ми готуємося до початку виробництва для 800-вольтних систем».
 
Час зарядки відіграє важливу роль у зручності використання електромобілів. Якщо електромобілі повинні стати стабільнішими на великих відстанях, акумулятор повинен досягати майже повного заряду протягом години. Основна проблема швидкої зарядки - це виділення тепла від більш високих струмів. Це вимагає, розробки провідників більшого перетину або їх охолодження. Впровадження цього в 400-вольтову архітектуру створює недоліки з точки зору ваги транспорту і складності з інфраструктурою зарядки. Рішення являє собою архітектуру Джерела живлення транспортного засобу, яка з самого початку була розроблена для підвищення продуктивності. Тому багато автовиробників планують, що в майбутньому автомобілі будуть з більш потужними 800-вольтовими системами.
 
800-вольтова силова електроніка виробництва ZF в преміум сегменті
Важливим компонентом електричного приводу є силова електроніка, основним завданням якої є перетворення різних видів електричної енергії. Силова електроніка для 400-вольтової архітектури вже давно є частиною портфоліо ZF для серійного виробництва. Але компанія також поставляє і нову базову технологію для приводів з підвищеною напругою. «В даний час ми працюємо над запуском виробництва для декількох 800-вольтних проектів преміум-класу, - коментує Б.Хеллвіг. - Ми поставляємо китайському ОЕМ-виробнику для декількох моделей повний комплект електричного приводу, включаючи силову електроніку. А для європейського виробника спортивних автомобілів ZF поставляє силову електроніку для високовольтних систем». Подальший розвиток виробництва преміум-класу вже на горизонті. «При розробці силової електроніки на 800 В ми можемо отримати синергію між легковими автомобілями та іншими застосуваннями», - вважає пан Хеллвіг.
 
Вперше у виробництві автомобілів преміум-класу ZF використовує нову технологію мікросхем: замість кремнієвих транзисторів використовуються компоненти з карбіду кремнію, що знижує внутрішні втрати при комутації в силовій електроніці. Оскільки силова електроніка має дуже високу провідність при електричному водінні і рекуперації, ефективність всього електричного приводу збільшується, що позитивно позначається на запасі ходу. ZF вперше застосував силову електроніку на основі карбіду кремнію в гонках Formula E, і досвід і компетенція, отримані в результаті цього, будуть постійно використовуватися при розширенні масового виробництва.
 
Джерело